Rozszerzanie zasięgu HP DaaS – większy wybór i większa elastyczność

W miarę, jak przechodzimy z wieku informacji w epokę „user experience”, zmienia się sposób, w jaki pracujemy, czy korzystamy z rozrywek. Konsumenci domagają się produktów i usług, które automatycznie się odnawiają i są łatwe w użytkowaniu. To samo dotyczy świata biznesu.

Autor: Billy Avey, Global Head and GM, Personal Systems Services, HP Inc.

Ponad 40 procent małych i średnich firm uważa rozwiązania dostarczane w modelu usługowym za kluczowe dla ich organizacji[1]. Celem HP Device as a Service (DaaS)[2] jest zapewnienie podobnego rozwiązania w odniesieniu do urządzeń komputerowych. Łącząc usługi związane ze sprzętem, analityką i zarządzaniem cyklem życia, pomagamy działom IT uprościć alokację i zarządzanie urządzeniami, jednocześnie zwiększając niezawodność i satysfakcję. Dodatkową zaletą jest uwolnienie zasobów IT, które można  wykorzystać do realizacji innych priorytetowych zadań, nie wspominając już o większej przewidywalności finansowej.

Ponadto 70 procent firm rozważa lub planuje zainwestowanie w skuteczne narzędzia i umiejętności analityczne[3]. Rozwiązanie HP TechPulse, poprzednio znane jako Analytics and Proactive Management, jest jednym z filarów HP DaaS i pozwala specjalistom HP Service Expert[4] świadczyć usługi administracyjne światowej klasy. Ta unikatowa technologia analityczna monitoruje i przewiduje kondycje urządzenia, pomagając klientom aktywnie zarządzać środowiskami urządzeń działających pod kontrolą wielu systemów operacyjnych i rozwiązywać problemy, zanim wpłyną one na produktywność. 

W połowie września br. HP zapowiedziało nowe ulepszenia dla swoich partnerów i klientów.

Ułatwienia dla  ekosystemu partnerskiego

Zobowiązania HP wobec partnerów firmy są silniejsze niż kiedykolwiek przedtem. Nowe ulepszenia w HP DaaS pozwalają partnerom łatwiej oferować klientom rozwiązania w modelu usługowym. Do ulepszeń tych należą:

 

Nowe informacje i raporty dla klientów

Rozbudowujemy HP TechPulse, dodając nowe raporty, które pomagają klientom lepiej zarządzać i lepiej planować zasoby IT. Dostarczamy bardziej wnikliwe raporty, aby ułatwić działom IT administrację i planowanie, w tym nowy raport Mobility Factor, który generuje ocenę mobilności użytkownika, pozwalając dostosować zasady bezpieczeństwa oraz przydzielać urządzenia w zależności od potrzeb użytkownika. Ponadto raport Device Replacement Guide może wskazywać urządzenia, które wymagają pilnej wymiany, oraz optymalizować cykle odświeżania sprzętu na podstawie wielu czynników związanych z wydajnością i kondycją urządzeń, identyfikowanych przez technologię analityczną HP TechPulse.

Dodaliśmy też obsługę Microsoft Intune. Wielu klientów HP zainwestowało już w Microsoft Intune, a obecnie specjaliści HP Service Expert mogą zarządzać urządzeniami Windows wspólnie z klientami, używając należących do nich licencji Microsoft Intune.

Naszym celem jest pomoc klientom HP w uzyskaniu tego, czego potrzebują od swojej technologii. W kulturze pracy, w której urządzeń używa się w różnych środowiskach, a wrażenia użytkownika zależą od wielu czynników, chcieliśmy pójść o krok dalej i zająć się aspektem administracyjnym. Dysponujemy bogatą instytucjonalną wiedzą na ten temat, więc zaoferowanie jej klientom było logiczną decyzją. Nowoczesne miejsce pracy wymaga nowoczesnego IT, a w tym obszarze firma HP i jej sieć lokalnych partnerów nie mają sobie równych.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.hp.com/go/DaaS

 

[1] Mavenlink & Gigaom

[2] Plany HP DaaS i (lub) dołączone komponenty mogą różnić się w zależności od regionu lub autoryzowanego partnera HP DaaS. Aby poznać szczegóły, skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem HP lub autoryzowanem partnerem DaaS. Usługi HP podlegają stosownym zasadom i warunkom świadczenia usług HP, o których Klient jest informowany w momencie zakupu. Klient może mieć dodatkowe uprawnienia na mocy lokalnych przepisów, na które w żaden sposób nie wpływają warunki i zasady świadczenia usług HP ani ograniczona gwarancja HP dołączona do produktu HP.

[3] IDC DaaS Americas Survey, październik 2016 r. oraz IDC US PCaaS Multi-client Survey, 2016 r.

[4] Zunifikowane zarządzanie urządzeniami końcowymi HP jest świadczone przez specjalistów HP Service Expert w planach HP DaaS Enhanced lub Premium. Specjaliści Service Expert świadczą usługi z wykorzystaniem VMware Workspace ONE i AirWatch. Klienci używający Microsoft Intune mogą też pozwolić naszym ekspertom na zarządzanie z wykorzystaniem już posiadanych licencji. Sprawdź dostępność opcji w swoim kraju.

[5] Wymaga licencji ServiceNow, sprzedawanej oddzielnie, oraz instalacji aplikacji HP DaaS z witryny hpdaas.com oraz ważnej licencji na oprogramowanie ServiceNow ITSM.